KOMERČNÍ SPISOVNA

Archivace dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů a dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 z 27. dubna 2016, dále jen GDPR, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

PROČ ARCHIVOVAT VE SPISOVNĚ:

  • Ušetříme Vám náklady spojené s archivačními prostory, provozní náklady a mzdy zaměstnanců.
  • Zajistíme, že dokumenty budou odborně roztříděny dle skartačních znaků s přidělením skartačních lhůt, uskladněny v nově rekonstruovaných prostorách s odpovídající teplotou a vlhkostí, tj. v souladu se stanovenými předpisy a po uplynutí skartačních lhůt na základě skartačního povolení řádně skartovány.
  • Zaměstnanci spisovny mají pravidelná školení dle platných norem a zákonů a jsou zavázáni k zachování mlčenlivosti a k dodržování zákonů ochrany osobních dat a utajovaných skutečností.
  • Písemnosti typu obchodních dokumentů, účetních dokladů až po mzdovou a personální agendu si mohou vyžádat státní úřady pro kontrolu (finanční úřad, správa sociálního zabezpečení), zajistíme včasné vyhledání dokladů a komunikaci s těmito úřady.
  • Bezpečnost zajištěna ochranným elektronickým zabezpečovacím systémem PCO a protipožárním zabezpečením.
  • Nemovitost v centru Zlína, vlastní parkovací místa, dostupnost k MHD, sousedství OC Kaufland Čepkova.
  • Uzavřeno pojištění za škodu způsobenou třetím osobám – tzv. profesní zodpovědnost.

KLÍČOVÉ VÝHODY:

  • vlastní nemovitost - komerční spisovna s dostatečnou úložnou kapacitou přímo v centru Zlína, ve které poskytujeme služby archivace a následné péče o spisový materiál,
  • udržování písemností v optimálních vlhkostních a teplotních podmínkách,
  • evidence písemností na databázovém programu, umožňující rychlé vyhledávání informací,
  • písemnosti se archivují a ukládají ve smyslu zákona č. 97/1994 Sb., o archivnictví, v platném znění po předepsanou dobu, např. mzdovou agendu ukládáme na 45 let, účetní agendu na 10 – 15 let.
  • provádíme archivaci více než 300 společností v rámci celé České a Slovenské republiky,
  • provádíme digitalizaci dokumentů,
  • pistupujeme ke každému zákazníkovi dle jeho individuálních požadavků.

REFERENCE:

  • ALGECO s.r.o.
  • CE WOOD, a.s.
  • Česká zbrojovka a.s.
  • Electro World (DATART s.r.o)
  • ELEKTROSPED, a.s.
  • ETA a.s.
  • EURONICS ČR a.s.
  • HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.
  • Krajská hospodářská komora Zlínského kraje
  • Krajský úřad Zlínského kraje
  • Vodovody a kanalizace Zlín, a.s.

Kontaktní formulář:









© 2020-2024 Copyright všechna práva vyhrazena Dražební společnost MORAVA s.r.o. Zásady používání webových stránek a zpracování osobních údajů. Upravit mé předvolby nastavení cookies.